Podczas V edycji Biegu Wegańskiego w miasteczku biegaczy zorganizowanym w Parku Skaryszewskim w specjalnym namiocie kampanii „Ciśnienie na Życie”, wiek swojego serca poznało aż 277 osób! Każdy, kto odwiedził namiot kampanii, mógł bezpłatnie zmierzyć ciśnienie tętnicze krwi oraz zbadać wiek swojego serca za pomocą innowacyjnej aplikacji. Okazuje się, że wiek serca 53% przebadanych osób jest średnio wyższy o 8 lat od wieku metrykalnego!
Podczas Beskidzkiego Dnia Serca, w specjalnym namiocie kampanii „Ciśnienie na Życie”, wiek swojego serca poznało aż 277 osób! Każdy, kto odwiedził namiot kampanii w Parku J. Słowackiego, mógł bezpłatnie zmierzyć ciśnienie tętnicze krwi oraz zbadać wiek swojego serca za pomocą innowacyjnej aplikacji. Okazuje się, że wiek serca 73% przebadanych osób jest średnio wyższy o 23 lat od wieku metrykalnego!
To już pewnego rodzaju tradycja, ponieważ co roku odbywają się Warszawskie Dni Rodzinne Prudential, organizowane przez Fundację Zwalcz Nudę po patronatem Rzecznika Praw Dziecka oraz Miasta Stołecznego Warszawy.
Podczas 10. edycji Święta Pieczonego Kurczaka organizowanego w Gminie Deszczno, w specjalnym namiocie kampanii „Ciśnienie na Życie”, wiek swojego serca poznało aż 437 osób!
Podczas XXIII Otwartych Żeglarskich Mistrzostw Polski Dziennikarzy, w specjalnym namiocie kampanii „Ciśnienie na Życie”, wiek swojego serca poznało aż 705 osób!