- Rok temu
o tej samej porze na giełdzie debiutowało jedynie 8 spółek, dzisiejszy debiut
jest 9. Możemy być więc lekkimi optymistami - powiedział Dariusz Kułakowski,
Członek Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. - Dzisiejsza
frekwencja na sali pokazuje, że debiutant jest zacny. O atrakcyjności świadczy
także poziom redukcji blisko 40 proc. Prezes Aleksander Górecki podczas
uroczystości powiedział: - Dzisiejszy dzień, dołączenie do grona spółek
notowanych na GPW jest dla nas dużym wyróżnieniem i jednocześnie zobowiązaniem
wobec akcjonariuszy. Firma działa od 23 lat, z małej 3-osobowj spółki
przekształciliśmy się w jednego z największych importerów i dystrybutorów
części samochodowych w Polsce. Dziś zatrudniamy blisko 1000 osób. Od 2007 roku
podwoiliśmy udział w rynku i wynosi on obecnie ok. 6 proc.
Środki z
emisji nowych akcji zostaną
wykorzystane na realizację strategii rozwoju Spółki, w tym: zwiększenie skali
działania, dalszą dywersyfikację oferty produktowej oraz dalszy wzrost
rentowności.
Z nowej
emisji akcji pozyskaliśmy ponad 50 mln zł, łącznie w ofercie sprzedaliśmy akcje
o wartości ponad 85 mln zł. Środki z
nowej emisji zostaną przeznaczone na realizację naszej strategii. Planujemy
m.in. otworzyć centrum logistyczne w Warszawie, rozbudowywać sieć filii
krajowych. Chcemy otwierać także filie zagraniczne. W pierwszej kolejności to
będzie Litwa i Łotwa, później Praga. Chcemy również rozszerzyć asortyment o
części do samochodów japońskich oraz do motocykli. Wprowadzimy także marki
własne o różnym pozycjonowaniu cenowym, w tym z segmentu premium - mówi
nwsrm.tv
Aleksander Górecki, Prezes Zarządu Auto Partner S.A.
Obecnie
Grupa posiada sieć 60 filii krajowych. Po rozbudowie, w okresie do 24 miesięcy
od zakończenia oferty, liczba filii w obrębie największych aglomeracji w Polsce
jest szacowana na 80. W 2016 roku Spółka uruchomiła filie w Sochaczewie,
Szczecinie i Gdańsku. Do końca bieżącego roku planowane jest otwarcie filii w
Tarnowskich Górach, Wadowicach i Chełmie. Pozostałe lokalizacje będą zależne
m.in. od aktualnej sytuacji rynkowej i potencjału rynku. Zgodnie z
dotychczasową praktyką spółka planuje korzystać z długoterminowych umów najmu
nieruchomości, w których zlokalizowane są filie.
Strategia
rozwoju Grupy opiera się na wzroście organicznym i zakłada dalszy wzrost skali
działalności, zwiększenie udziału w rynku i umacnianie jej pozycji rynkowej
przy jednoczesnej koncentracji na efektywności biznesowej w celu realizacji
atrakcyjnych marż.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET