- Wiemy z różnych badań rynkowych, że ok. 20 proc. klientów jest skłonnych odebrać paczkę w punkcie. To też jest związane z jej rozmiarami, gdyż mniejszą, lżejszą jest łatwiej odebrać po drodze – mówi newsrm.tv Anna Kania-Okieńczyc, dyrektor ds. Marketingu DHL Parcel Polska i dodaje. – Dopasowanie się do oczekiwań klientów i stworzenie siatki rozwiązań ułatwiających im odbiór zakupów, które robią w sieci to trend rynkowy. Firmy przygotowują paletę rozwiązań. W naszym przypadku jest to sieć punktów odbioru, ale także sprawnie działający system przekieruj paczkę, w którym klient może sam zarządzać jak chce przesyłkę odebrać.
Zakupy, które zrobiliśmy w sklepie internetowym już teraz możemy odbierać w tradycyjnym sklepie np. Żabka i Freshmarket podpisały porozumienie z DHL Parcel. Sklepy zostaną włączone do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL. W sumie sieć punktów odbioru zwiększy się o ponad 4550 sklepów na terenie całej Polski.
- Proces odbioru paczki działa na bardzo prostych zasadach. Gdy paczka oczekuje w punkcie, wtedy klient dostaje SMS z kodem PIN. To za jego pomocą klient odbiera przesyłkę w wygodnym dla siebie czasie. Punkty działają od godziny 6 do 23. Paczki oczekują na klienta przez 7 dni – wyjaśnia Anna Kania-Okieńczyc.
Plan rozwoju współpracy pomiędzy DHL Parcel a Żabka Polska zakłada szybkie tempo wdrożenia sklepów Żabka oraz Freshmarket do sieci punktów partnerskich. W pierwszej fazie projektu, do końca maja, usługa zostanie uruchomiona w 218 sklepach na obszarze Mazowsza. Do końca września planowane jest wdrożenie usługi w kolejnych 4332 punktach. Dzięki współpracy sieć odbioru paczek do końca roku osiągnie liczbę 6100 punktów.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET